Bu alla sockerknarkare!

image

Med liten pensel blev det ögon ändå.

3 responses to “Bu alla sockerknarkare!

  1. Hittade bild och recept på spökmaränger på en blogg nånstans för några dagar sen. HIttade inte bloggen igen, utan det slutade med att jag sent i går kväll googlade upp ett recept och gjorde spökisar. NU ser jag ju att det var ju här hos dig! Tack så hemskt mkt för inspirationen! Mina blev inte lika fina som dina, jag skulle spritsat annorlunda. Ögonen gjorde jag med ett tops förresten. Tjing!

  2. Ooo det var så kul att göra maräng – tror du att man kan göra maränggranar och marängtomtar också?:-)

  3. Maränggranar, definitivt! 🙂

Kommentera

